Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша есеп
"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Чапаев ауылының жалпы білім беретін мектебі"КММ
1. Жалпы ережелер
Жоғары сапалы мемлекеттік қызметтерге ашық және барлығына тең қол жеткізу Мемлекет басшысының мемлекеттік басқару органдарының алдына қойған негізгі міндеттерінің бірі болып табылады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 "Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру және ұсыну қағидаларын және оның үлгілік нысанын бекіту туралы" бұйрығына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі №983
"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Чапаев ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ 2021 жылы 6 қызмет түрі көрсетіледі. "Бір терезе" қағидаты бойынша Мемлекеттік қызметтерді қолжетімді алу үшін өңірде "Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша департаментінің Жақсы аудандық бөлімі (бұдан әрі-Мемлекеттік корпорация) жұмыс істейді. Қызметтерді алу процесін жеңілдету мақсатында Мемлекеттік корпорацияда "ConnectionPoint" өзіне-өзі қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, онда әрбір клиент электрондық қызметті өз бетінше немесе Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көмегімен ала алады.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
"Ақмола облысы Білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімінің Чапаев ауылының жалпы білім беретін мектебі"КММ Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттері қызмет алушыларға қолжетімді жерде ақпараттық стендте орналастырылған.
Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мемлекеттік органдар қажетті компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен, жиһазбен, күту үшін орындықтармен қамтамасыз етілген.
2021 жылы БАҚ-та мемлекеттік органдарда, ХҚКО арқылы қызмет көрсету, сондай-ақ портал арқылы әр түрлі қызмет түрлерін алу мүмкіндігі туралы материалдар үнемі жарияланады e.gov.kz.
2021 жылдың қорытындысы бойынша жария талқылау барысында мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы ұсыныстар мен ескертулер түскен жоқ.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру, мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету, көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімдерде қарау, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласы мамандарының біліктілігін арттыру, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің бұзылуына жол бермеу, мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру жөнінде шаралар қабылдау
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау бойынша жұмыстар үнемі жүргізіледі. 2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетудің белгіленген мерзімдерін бұзу фактілері жоқ.
Өтініш берушілер мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша мемлекеттік органдарға жүгінген кезде құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттардың толық пакетін қалыптастыру тәртібін түсіндіреді.
5. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қызмет алушылардың қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділігінің перспективалары.
Жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық форматта одан әрі қамтамасыз ету мақсатында 2021 жылы Мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік корпорация арқылы алу мүмкіндіктері туралы түсіндіру жұмыстары, Қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету және бұқаралық ақпарат құралдарында "Электрондық үкімет" порталы жалғасатын болады. Мемлекеттік органдар қызметкерлері мен қызмет алушылардың байланыстарын барынша азайтуды қамтамасыз ету үшін мемлекеттік қызметтерді баламалы негізде көрсету рәсімін Мемлекеттік корпорация және ЭҮП арқылы ауыстыру бойынша жұмыс жалғасады.
Жалпы, 2022 жыл ішіндегі жұмыс қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыруға бағытталатын болады.
Мектеп директоры Хусаинова Б. Т.